Family in Uganda 2/2 - Reisverslag uit Mpigi, Oeganda van Bianca Soer - WaarBenJij.nu Family in Uganda 2/2 - Reisverslag uit Mpigi, Oeganda van Bianca Soer - WaarBenJij.nu

Family in Uganda 2/2

Blijf op de hoogte en volg Bianca Soer

06 December 2014 | Oeganda, Mpigi

In de slobbenwijk kwam Miranda met de vraag; Bianca... hier is zeker geen wc ofwel?! Dus ik zei vast wel maar ik weet niet of je daar heen wilt. Ja maar ik moet echt echt nodig kan het niet meer ophouden! Voor mij een dejavu naar twee jaar terug en weten dat ze dat dan echt niet kan! Dus Miranda naar de wc, al gauw was ze terug en zei 'Uhu.. als ik dat zie kan ik het nog prima even ophouden.' De maden liepen in het rond en sommige mensen hadden het gat niet echt gevonden dus dan weet je hoe zo'n fijne bedoeling dat geweest is!
Miranda en ik hebben de wonden van de kinderen verzorgd daar, toen dat klaar was gaan ze de kinderen wat normen en waarden leren en daarbij wat engelse taal. Miranda zat nog steeds met een gespannen gezicht dat ze zo nodig moest.. ze vroeg mij 'Bianca kunnen we nu niet weg?!' Waarop papa reageerde 'Nee, in Nederland kun je ook niet in een preek weg lopen dat zal hier wel niet anders zijn!' Haha waarop we nog langer moesten wachten, uiteindelijk is het allemaal goed gegaan!

AJ en ik wouden even een optreden geven voor de familie, op het nummer jawel Nicki Minaj - Anaconda.. voor de gene die niet weten hoe de clip gaat even op youtube, lekker schudden met de kont! Tot dat er een afrikaantje uit zijn hotelkamer kwam en even verbaasd aan het kijken was van, blanke kom op?! Wat is dit?! Haha ooooooops!!!

Voor mijn familie zitten deze twee weken er op, waarna ik nog een prachtige maand te gaan heb met als speciaal moment de feestdagen voor de boeg!!

Veel liefs

  • 06 December 2014 - 04:14

    Gerben:

    Haaa Bianca,
    Leuke verhalen om te lezen! Volgens mij vermaak je je nog prima daaR ofnie?
    Maar Canada (en ik) wachten nog op je! ;)

  • 06 December 2014 - 09:20

    Klaasje:

    Wat leuk om zo met je mee te leven in Afrika , Ik wens je fijne feestdagen toe en geniet de laatste maand van Afrika

  • 06 December 2014 - 09:29

    Ineke:

    Fijn je familie weer gezien te hebben. En jij nu nog een maand wat gaat het snel.

  • 06 December 2014 - 09:59

    Liesje:

    ook wij willen je vanaf deze kant fijne feestdagen wensen.
    en jij vooral nog even genieten van je laatste periode in afrika.


    dikke smokkerd van ons allemaal hier.

  • 06 December 2014 - 10:16

    Loes Prenger:

    Geniet nog ff van de fijne maand die je tegemoet gaal. Geweldige ervaring.

  • 06 December 2014 - 13:50

    Marianne:

    Geweldig, zie je ma zo met die aap op schoot!! hahaha nou ben heel blij ze weer terug te zien vanavond.
    En voor jou wensen we je nog hele fijne maand en hele fijne feeestdagen meid.!!!
    Liefs dikke knuffel De de Vriesjes.

  • 06 December 2014 - 17:11

    Janine Drenthen:

    Leuk om je verhalen te lezen! Geniet nog even van je tijd daar en hele fijne feestdagen. Groetjes Mark en Janine

  • 18 December 2014 - 03:45

    Esther Stad:

    Lieve Bianca, wat weer heerlijk om weer te lezen....
    Ik wil je alvast hele fijne feestdagen toewensen en een gelukkig, liefdevol en uitdagend nieuwjaar!

    Liefs Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Mpigi

Bianca Soer

He! Ik ben Bianca, 21 jaar oud en kom uit Hardenberg. In juni ben ik afgestudeerd als verpleegkundige wat mij heeft doen besloten om op vijf oktober a.s. te vertrekken voor 3 maanden naar Uganda. Om hier mijn steentje bij te kunnen dragen in The Home of Hope and Dreams van Gini Pullen. Ben je benieuwd naar mijn avonturen in Uganda? Volg me dan!

Actief sinds 28 Sept. 2014
Verslag gelezen: 460
Totaal aantal bezoekers 7441

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2014 - 06 Januari 2015

Vrijwilligerswerk Uganda '14/15

28 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: